قیمت مبلمان,مبل راحتی,منزل,کلاسیک,استیل

دریافت آخرین قیمت مبلمان,مبل راحتی,مبلمان منزل,مبلمان کلاسیک,مبلمان استیل

قیمت مبلمان,مبل راحتی,منزل,کلاسیک,استیل

دریافت آخرین قیمت مبلمان,مبل راحتی,مبلمان منزل,مبلمان کلاسیک,مبلمان استیل

قیمت مبلمان,مبل راحتی,منزل,کلاسیک,استیل

این سایت در حوضه ی صنعت مبلمان,مبل,مبلمان منزل,مبلمان اداری,مبلمان استیل,انواع مبلمان,قیمت مبلمان,مبلمان ال و... فعالیت خود را آغاز نموده است.

بایگانی
آخرین مطالب

مبلمان استیل قصر مبل

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ

مبلمان قصر مبل


مبلمان و نوع طراحی :

در طراحی مبلمان استیل از حرفه ای ترین افراد در هنر طراحی صنعتی استفاده شده تا ضمن رعایت اصول ظرافت و زیبایی نهایت خلاقیت برای راحتی و زیبایی و کیفیت مبل را برای مشتریان فراهم کند. در طراحی این محصول از مدل مبلمان استیل شرکت پیرفورنیچرز ایتالیا کمک گرفته شده است. طراحان این شرکت ایتالیایی این مدل را بر اساس سلیقه مردمان مشرق زمین در نظر گرفته اند. پارچه صورتی رنگ این محصول آرامش خاصی را به دکوراسیون منزل می افزاید. ذکر این نکته خالی از محل نیست که این محصول در رنگ های مختلف و انواع مختلف پارچه قابل ارائه است.


میلمان و خدمات:

در خرید این محصول می توان به صورت آنلاین رنگ پارچه ، نوع پارچه و حتی سایز مورد نظر و تعداد نفرات مبلمان را تعیین نمود. حتی بعد از گذشت یک سال می توانید با پرداخت هزینه اندک رویه مبل را تعویض کنید.


گارانتی و خدمات پس از فروش:

این محصول از سری محصولات شرکت قصر مبل شامل یک سال گارانتی بدنه داخلی و سه ماه گارانتی رویه می باشد. لطفا دقت نمائید در هنگام خرید کارت گارانتی را نیز دریافت نمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی